Йордан Калоянчев

вторник, 17 юни 2008 г.

Здравейте!

Казвам се Йордан Калоянчев. Не съм сигурен защо правя този блог. Може би както всички, понякога и аз имам нужда да кажа някои неща, за които никой не ме е питал и не е искал пряко мнението ми. Но понякога наистина много ми се иска да споделя някои мои мисли, впечатления... или просто да създам една полезна "статия", в която е писано за неща, за които си заслужава да се чете. Но както и да е...
Мисля, че с писането няма да имам проблем. Както сами ще се убедите, мога да бъбря с часове. А ако на някои от вас написаното тук им се види интересно и не искат да прочетат просто 4-5 реда - идеално, всички печелят:) За останалите - никой не ви е вързал пред компютъра и принудил да четете тези редове... Погледнете навън - сигурно денят е прекрасен. Вместо да пропилявате времето си седейки пред компютъра - обадете се на някой познат и излезте навън...

Добре... Като за уводни думи може би стават ^^
А сега малко по същество. Написаното в блога ми ще е неизменно свързано с интересните ми. На първо място това е Паркур (съкратено - ПК или на латиница - РК) За този спорт има мнооооого да се пише, мнооооого да се споделя и да се обсъжда:) Така че редовете няма да останат празни.

Освен това от време на време може да пиша и по сериозните теми - взаимоотношенията ни с другите хора, смисълът на нещата, които ни заобикалят, очакванията за близкото бъдеще, ценностите на хората днес, за България... Та такива разни теми:)

И все пак да се придържаме стъпили на земята - мисля, че понякога ще пиша и за обикновените неща.... Ако човек не обръща внимание и на тях светът щеше да е ужасно място. Затова някои други теми ще са просто как е минал денят ми или какво ми е харесало във филма, който съм гледал преди малко.

Общо взето благодарение на блога ще имате възможност да разберете що за човек съм, какво ме вълнува, какво мисля по най-различни въпроси.... а може би ще прочетете нещо полезно и интересно:)

Дано блогът ви бъде приятно средство, чрез което да "отлетят" 5-10 приятни минути от деня ви:)

Благодаря за отделеното време.

4 коментара:

  1. Много хубав избор на любимите ти филми. :) И харесва ми как пишеш, би трябвало да удвоиш количеството. :P

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря:) Не гледам толкова филми, колкото ти (почти съм сигурен, виждайки главната тема в блога ти) Но умея да оценявам стойностните. Може малко да актуализирам избора на любимите филми, но няма да се променят много:) А отностно количеството - да, и на мен ми се иска да пиша повече, но не си поставям някакви нормативи, които да спазвам... Седна ли - добре, ако не - здраве да е, друг път:) Може би затова има месеци, в които нищо не пиша:/ А напоследък и малко проблеми... както и да е, взимам се в ръце.

    ОтговорИзтриване