Йордан Калоянчев

понеделник, 23 юни 2008 г.

Хиндемит





Здравейте! В първата "статия" ви казах, че няма да пиша само за РК, а и за други неща, които ме вълнуват или по някакъв начин са ми направили впечатление.
Най-малко съм очаквал, че у мен ще се появи позитивно впечатление не от какво да е, а от някой нов български филм! Напоследък всички ние гледаме най-вече американски продукции. Те ни запленяват със страхотни кадри, всеки един от които е направен благодарение на невероятно много пари и нови технологии. Гледаме едни и същи физиономии на артисти, които са по известни в страната си дори от собствения им президент.
А какво може да кажем за българското кино? Е... Ние, зрителите, винаги сме повтаряли: "Ако направят нещо свястно, с удоволствие ще го гледам... Нали все пак ще е българско!" И тази нагласа е много хубава... Само дето освен няколко що-годе успешни сериалчета от сорта на "Дунав мост" и "Тя и той", наскоро сякаш не е имало българска филмова продукция, която поне да стане достатъчно известна, и то в собствената си страна. Щом нямаме пари за кино с качеството на американското или френското, тогава единствено може да ни спасят оригинален сценарий и добра актьорска игра.

Мога да ви зарадвам, че най-после има нов филм, който си заслужава да бъде видян от всеки един от вас. Притежава точно този коз - артистите са се справили страхотно, а идеята на филма като цяло бива, по мое мнение. Филмът се казва "Хиндемит" и е на
Андрей Слабаков - един от малкото наистина добри български сценаристи.


Отностно жанра - може да го срещнете определен и като комедия, и като драма. Едно е сигурно - хуморът е страхотен!!! Не съм се смял така на български филм от много време :D

И цялата публика беше смаяна.... Не можехме да повярваме, че тази продукция е българска. Образът на "стареца отшелник" още ме кара да се засмея дори само като се сетя за него:) Ако филмът се появи на кино, което може да не се случи, познайте защо - поради липса на пари!!!, непремено го гледайте, викнете и приятели! Аз самият ще отида да го гледам за втори път!

Няма коментари:

Публикуване на коментар